مدیر مرکز پژوهش شهرداری سمنان گفت: سامانه ای جهت دریافت پیشنهادات خلاقانه مردم جهت اجرا در شهر سمنان راه‌اندازی می‌شود تا پس از تایید در مسیر ارائه به مدیران و سپس اجرایی شدن قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، هادی شهرو مدیر مرکز پژوهش و همایش شورای اسلامی و شهرداری سمنان گفت: سامانه ای جهت دریافت پیشنهادات خلاقانه مردم جهت اجرا در شهر سمنان راه‌اندازی می‌شود تا پس از تایید در مسیر ارائه به مدیران و سپس اجرایی شدن قرار بگیرد.

او ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری به تمام پژوهشگران و فعالان عرصه علم و دانش ابراز داشت: هزینه در حوزه پژوهش، سرمایه گذاری است و پژوهش باید اساس و محور تصمیمات و فعالیت های مختلف باشد.

شهرو ادامه داد : باید باور داشت که هزینه کردن در این حوزه به منزله سرمایه گذاری است و  تمرکز فعالیت مرکز پژوهش و همایش شورای اسلامی و شهرداری سمنان  بر روی طرح های کاربردی است.  

او افزود: این مرکز به منظور ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات و نیز افزایش مشارکت شهروندان در اداره شهر، سامانه «ایده های مدیریت شهری و بانک اطلاعات متخصصین مدیریت شهری» ایجاد می کند.

شهرو گفت: در این سامانه نخبگان، کارشناسان، مدیران اجرایی، دانشگاهیان و عموم مردم می‌توانند  به ارائه و مبادله ایده های خود بپردازند و سپس همایش علمی در خصوص پیشنهادات خلاقانه شهری با محوریت کیفیت و کمیت ایده ها برگزار می شود.  

او بیان کرد: مجموعه مدیریتی با استفاده از این سیستم به گردآوری، غربالگری، طبقه بندی و تحلیل پیشنهادات خلاقانه  مختلف می پردازد که این امر، زمینه هم افزایی علمی و تسهیل در کاربری شدن ایده ها را فراهم سازد.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.