بالاترین استقبال از آموزش‌های مهارتی در سمنان و سرخه ثبت شد

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: بیشترین استقبال از مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای در استان مربوط به شهرستان‌های سمنان و سرخه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید حسین شاهچراغ سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: ۲ هزار و ۹۰۳ نفر در شهرستان‌های سمنان و سرخه از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در نیمه نخست امسال بهره گرفتند که از این تعداد ۲ هراز و ۲۰۷ نفر در مراکز دولتی و به صورت رایگان و ۶۹۶ نفر در مراکز آزاد آموزش‌های مهارتی را فراگرفتند.

او ادامه داد: بعد از سمنان و سرخه بیشترین استقبال از آموزش‌های مهارتی اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان سمنان مربوط به شهرستان شاهرود است.

او بیان کرد: یکهزار و ۹۳۲ نفر در مراکز دولتی و ۴۱۰ نفر در مراکز آموزشی آزاد در شهرستان شاهرود آموزش‌های مهارتی را فراگرفتند.

شاهچراغ تصریح کرد: بیشترین استقبال علاقه‌مندان به فراگیری آموزش‌های مهارتی در اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان سمنان مربوط به رشته هایی در بخش های کشاورزی و صنایع دستی است.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان اضافه کرد: هشت‌هزار و ۲۲۵ نفر نیمه نخست امسال، با وجود شیوع کرونا، در بخش دولتی و مراکز غیردولتی استان آموزش‌های مهارتی فراگرفتند.

 

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.