مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: فردا، آب مشترکان ساکن در غرب و بخشی از محدوده بلوار وکیل‌آباد مشهد از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۰ قطع خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود محتشمی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: در پی همکاری این شرکت در ساخت پروژه زیرگذر شهید برونسی با شهرداری، باید خط انتقال هزار میلیمتری خروجی مخزن جا به جا شود و در این راستا فردا شهروندان زیادی در آن محدوده با مشکلکم آبی و یا قطعی آب مواجه هستند.

او افزود: بر این اساس، مشترکان در بلوار وکیل آباد، خیابان‌های غدیر، شریف، قانع، ستاری و صدف از ابتدا تا انتها، خیابان قائم مقام فراهانی شمالی از قائم مقام دو تا ۲۲ و بلوار امامیه از امامیه ۴۰ تا انتها از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۰ با قطعی و یا کم آبی مواجه خواهند بود.
 

بیشتر بخوانید


مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد ادامه داد: همچنین ساکنان در بلوار ادیب از ادیب شمالی دو تا ۲۲، بلوار شاهد از شاهد دو تا ۶۰ و شاهد یک تا ۶۱، بلوار فلاحی از ابتدا تا انتها، بلوار شریعتی از شریعتی ۵۰ تا ۸۸ و شریعتی ۳۱ تا ۷۵، بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی از ۲۳ تا ۵۷، خیابان حسابی جنوبی از ابتدا تا انتها و خیابان حسابی شمالی از حسابی دو تا ۳۲ و یک تا ۴۳ به دلیل انجام عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روز پنجشنبه ۲۷ آذر از ساعت هشت تا ۲۰ با قطع یا کمبود فشار آب مواجه می‌شوند.

محتشمی بیان کرد: در معابر اصلی این مناطق تانکر‌های آب شرب حرکت خواهند کرد و مردم می‌توانند آب مورد نیاز خود را از طریق این تانکر‌ها تهیه کنند.

۱۰۰ درصد جمعیت مشهد از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار هستند و شبکه فاضلاب در مشهد سه هزار و ۲۰۰ متر طول دارد.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.