به گزارش خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
گرگان، مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای گلستان گفت: این سامانه با هدف تسریع و تسهیل پاسخگویی به شکایتهای مخاطبان برقرار شده است و در مدت یک هفته به شکایات رسیدگی میکند.
او با بیان اینکه این سامانه با دستگاههای خدمات رسان دیگر مرتبط است، افزود: شکایتهای رسیده طبق مستندات بررسی و رسیدگی میشود و از پاسخهای تکراری جلوگیری خواهد شد.
میقانی ادامه داد: روال رسیدگی به شکایتها از ابتدا تا ثبت پاسخ نهایی برای مخاطبان در سامانه قابل مشاهده است.
او گفت: مخاطبان برای دستیابی به این سامانه لازم است با تلفن گویای ۱۴۱ مربوط به مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جادهای اداره کل تماس بگیرند.
انتهای پیام/ق