مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از راه اندازی سامانه‌ای برای ثبت و رسیدگی به شکایات سوانح جاده‌ای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: این سامانه با هدف تسریع و تسهیل پاسخگویی به شکایت‌های مخاطبان برقرار شده است و در مدت یک هفته به شکایات رسیدگی می‌کند.

او با بیان اینکه این سامانه با دستگاه‌های خدمات رسان دیگر مرتبط است، افزود: شکایت‌های رسیده طبق مستندات بررسی و رسیدگی می‌شود و از پاسخ‌های تکراری جلوگیری خواهد شد.

میقانی ادامه داد: روال رسیدگی به شکایت‌ها از ابتدا تا ثبت پاسخ نهایی برای مخاطبان در سامانه قابل مشاهده است.

او گفت: مخاطبان برای دستیابی به این سامانه لازم است با تلفن گویای ۱۴۱ مربوط به مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای اداره کل تماس بگیرند.
انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.