عبداللهی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: افرادی همچون عبدیان و نامداری به درد استقلال خواهند خورد، چون کمک حال تیم در روز‌های سخت هستند.

نصرالله عبداللهی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره هجمه‌هایی که علیه علی نامداری (حامی مالی باشگاه استقلال) مطرح شده مبنی بر این که او به خاطر عدم عضویتش در هیئت مدیره استقلال خواهان دریافت طلب ۳۵ میلیاردی تومانی از استقلال شده است، گفت: به نظرم یکی از افرادی که به طور واقعی به درد استقلال خواهد خورد نامداری است و بسیار گزینه مناسبی برای هیئت مدیره استقلال است؛ چرا که این فرد پس از مهدی عبدیان تنها فردی است که بدون ریا برای استقلال کار می‌کند و به تیم کمک می‌کند.

او ادامه داد: هنگام بستن پرونده‌های شکایتی برای کسب مجوز حرفه‌ای، خود من به عنوان فردی که پیگیر این پرونده‌ها بودم می‌دیدم که نامداری بی ریا برای این کار تلاش می‌کرد و با کمک او توانستیم خیلی از این پرونده‌ها را جمع و جور کنیم تا باشگاه با مشکل محرومیت رو به رو نشود.


بیشتر بخوانید


نصراللهی افزود: نامداری فردی بسیار بی ریا است و تا جایی که من او را می‌شناسم استقلالی است و تا آخرین دقایقی که تیم برای فصل جاری شکل بگیرد، به این تیم کمک کرد. خود من شخصا بابت برگزاری اردوی پیش فصل برای این که تیم هتل و گرمکن نداشت با نامداری تماس گرفتم و او مشکل را حل کرد.

پیشکسوت استقلال بیان کرد: چرا باید فردی که در بستن و شکل گرفتن تیم و پرداخت بدهی‌ها و حل مشکلات تیم کمک کرده است، اکنون مقابل هواداران قرار بگیرد و به او در باشگاه پستی ندهند. استقلال با کمک افرادی همچون عبدیان و نامداری می‌تواند جان دوباره بگیرد. بهتر است زحمات افرادی که بدون چشم‌داشت در کنار تیم هستند را نادیده نگیریم؛ چرا که همین نفرات در سخت‌ترین و بدترین شرایط باشگاه همیشه کنار تیم هستند. من به یاد دارم که در بحث پرونده‌های شاکیان بابت کسب مجوز حرفه‌ای با دردسر بزرگی روبه رو بودیم، اما اموال افرادی همچون نامداری با چک‌هایی که دادند، باعث شدند اتفاقی برای تیم رخ ندهد.

او در پایان گفت: چقدر خوب بود وزارت ورزش و جوانان نفراتی همچون نامداری را مانند عبدیان در استقلال به عضویت هیئت مدیره در می آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار