فرمانده انتظامی شهرستان ملایراز دستگیری خواستگار انتقام‌جو در اینستاگرام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمدباقر سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایرگفت: به دنبال دریافت شکایت شهروندی با هویت معلوم مبنی بر ایجاد مزاحمت و تلاش برای تهدید و اخاذی اینترنتی از طرف فردی ناشناس با ساخت صفحه‌ای جعلی در اینستاگرام و ارسال پیام‌های خلاف واقعیت و نامطلوب در مورد شاکیه، مراتب با هماهنگی دستگاه قضایی به صورت ویژه در دستور کار مأموران و کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سلگی افزود: پس از کسب تحقیقات از فرد شاکی مشخص شد اخیراً به دنبال پیشنهاد ازدواج از سوی فردی و انجام تحقیقات صورت گرفته از سوی خانواده اش به سبب نداشتن اخلاق حسنه و گرایش به اعتیاد به مواد مخدر نسبت به ارائه پاسخ منفی به وی اقدام کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایرادامه داد: بر همین اساس این فرد نیز درصدد انتقام‌جویی برآمده و اقدام به انجام این سری اقدامات غیرقانونی کرد که با شناسایی دقیق توسط مأموران و با تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شد.

سلگی با اشاره به اینکه همه ملزم به رعایت قانون هستند، بیان کرد: رعایت قانون در فضای حقیقی و مجازی هیچ گونه تفاوتی نداشته و در صورت تجاوز به حریم شخصی افراد در فضای مجازی طبق قانون با مرتکب برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.