عضو حزب موتلفه گفت: دولت جوان می‌تواند موجبات تلاش مضاعف در رفع عقب ماندگی در عرصه های مختلف را فراهم آورد.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تاکید برخی جناح ها به ورود نامزد جوان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: موضوع جوانگرایی را مقام معظم رهبری در صحبت‌های خود به خوبی تببین کرده و تاکید کردند که منظورشان این نیست که یک جوان سی و خورده‌ای ساله زِمام اداره امور کشور را به دست بگیرد.

او ادامه داد: علاوه بر این مقام معظم رهبری تاکید داشتند که اگر امروز هم سردار سلیمانی زنده بود، باز هم مسئولیت‌هایی را به او واگذار می‌کردند، صحبتی که مفهومش این است که ایشان برای مسئولیت‌های اجرایی کشور به افرادی که از روحیه ، بازوان و نشاط و کارآیی جوانی برخوردار باشند استفاده خواهند کرد.

ترقی افزود: همچنین از همه مهم تر این است که این افراد  علاوه بر روحیه نشاط و فعالیت و کار آمدی باید انقلابی بوده و بتوانند امور کشور را با روحیه جهادی اداره کرده و  یک تحرک مضاعفی نسبت به دیگر افراد و دستگاه اجرایی کشور ایجاد کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه، تاکید کرد: طبیعی است که هر چه بدنه دولت جوان‌تر باشد تحرک و کارآمدی بیشتری ایجاد خواهد شد و می‌تواند موجبات تلاش مضاعف در رفع عقب ماندگی در عرصه های مختلف را فراهم آورد، اما مفهوم جوانگرایی به معنای فقدان تجربه مناسب برای پذیرش چنین مسئولیتی نبوده و نخواهد بود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
اگه منظورتان از جوان آقازاده های خودتان است که خیال باطلی است. بهتر است اجازه دهید بدون توجه به سن آدمهای توانا در راس امور قرار گیرند و نظریه های جهت دار خود را برای خودتان نگهدارید. اگه تو آقا زاده هایتان یکی نشون دادید که حتی به اندازه کفش حاج قاسم میارزید ما هم شاید اندکی باورتان میکردیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
ازوزیرمخابرات تون دیدیم که چطور درمقابل فیلتراسیون ایستادورفع کردد
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۵:۵۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
قبول دارید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۳۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
جوانان خردمند و بصیر و عادل و سخاوتمندان نظربلند و صبور و اهل مشورت و نظر خواهی از پیران خردمند عادلین با تجربه های شایستگان خوب است در دولت و بدنه دولت باشند و بکار گمارده شوند نه هر جوان نالایق ناشایست بی خردی و ناعادلی که فقط پارتیاش بیارنش سر کار بدرد که نمی خورد هیچ هر گردی گردو نیست .
والسلام و صلوات التماس دعا التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
باهر
۱۴:۰۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
چه پیر و چه جوان باید مدیران شایسته ولایق واقعی باشند و واجد شرایط احراز سمتها باشند و طبق شرایط رفاقت و هم حزبی بودن و قوم و خویش سالاری و ایل و تبار سالاری بر گرده
دارای توان مدیریتی باشند و با برنامه و برنامه ریزی کار کنند.اینده نگر باشند و چشم انداز مطلوب داشته باشند و تعهد بدهند در صورت کوتاهی مواخذه و باز خواست گردند تا هر بی هنری فقط برای غارت کردن دیگر جرات نکنند که خود را کاندید این سمتها بکنند.
ایا چنین روزی در ایران فرا میرسد؟!!!!
بقول معروف حاشا و کلا!!!!
آخرین اخبار