رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه گفت: اعتبار پژوهشی ۲۴ دستگاه مشمول نظام بودجه استانی با مشارکت دانشگاه‌های رازی و علوم پزشکی حدود ۲ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حبیب اله وفایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه گفت:‌  براساس قانون یک درصد بودجه استانی دستگاه‌ها صرف طرح‌های پژوهشی  می‌شود که این اعتبار برای ۲۴ دستگاه استان یک میلیارد تومان است.

او افزود: دانشگاه رازی و علوم پزشکی نیز قرار است به عنوان شرکای این طرح‌های پژوهشی یک میلیارد تومان اعتبار هزینه کنند که در نتیجه مجموع اعتبار پژوهشی امسال استان ۲ میلیارد تومان می‌شود.

وفایی تخصیص اعتبار برای طرح‌های پژوهشی استانی را اعتبار دادن قانون به بخش پژوهش باوجود وجود مشکلات دانست و تصریح کرد: کاربردی بودن طرح‌ها از مهمترین اهداف آن محسوب می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از تصویب عناوین پژوهشی در شورای برنامه ریزی و ورود به مرحله تهیه پروپوزال (پیشنهاده پژوهشی) خبر داد و افزود: تنوع عناوین موضوعات مختلفی از قبیل اشتغال، کرونا بهداشت عمومی و سایر موارد را شامل می‌شود.

وی در خصوص سرنوشت طرح‌های پژوهشی نیز گفت: عملیاتی شدن طرح‌ها منوط به داشتن اعتبار دستگاه مربوطه است، ضمن اینکه بررسی سرنوشت طرح‌های پژوهشی سنوات گذشته نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.