دادستان عمومی و انقلاب زاهدان:

دستگاه قضا از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می‌کند

شمس آبادی گفت: قوه قضائیه حامی مردم و پشتیبان آمران به معروف و ناهیان از منکر است و برای حفاظت از حقوق عامه و برخورد با مخلان نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  مهدی شمس‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با حضور در دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در جامعه امروزی امر به معروف و نهی از منکر یک نیاز ضروری است و این ۲ فریضه مهم در کنار انتقاد سازنده توام با ارائه راهکار باید در میان عموم مردم نهادینه شود.

او  ادامه داد: دستگاه قضا نیز یکی از ارگان‌هایی است که هرگز از انتقاد گریزان نبوده و، چون معتقدیم نقد سازنده و صحیح باعث اصلاح امور و افزایش آرامش و آسایش عمومی می‌شود نه تنها از مطالبه گران در عرصه‌های مختلف استقبال می‌کنیم بلکه حامی آنان نیز هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با اشاره به اینکه انتقاد باید همراه با مستندات و رعایت حرمت و آبروی افراد باشد تاکید کرد: بزرگنمایی اخبار منفی در سیستان و بلوچستان باعث دلسردی و مایوس شدن سرمایه گذاران می‌شود که ماحصل آن نیز ضربه به اقتصاد و معیشت تمام مردم استان خواهد بود.

او ادامه داد: فعالان فضای مجازی باید احساس امنیت را به جامعه القا کنند و با استفاده از شیوه‌های نوین سواد رسانه‌ای با مخلان امنیت و کسانی که در این فضا قصد تشنج آفرینی و ایجاد اختلاف دارند همراهی نکرده و اقدام به روشنگری و بیان واقعیت‌ها کنند.

شمس آبادی اظهارداشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان با توجه به ماهیت کاری که دارد به عنوان بازوی توانمند دستگاه قضا محسوب می‌شود و در اجرای امور از توان و ظرفیت این ستاد بهره خواهیم برد.

او  تصریح کرد: هرگونه ایجاد ناامنی و اخلال در آرامش روانی جامعه به عنوان خط قرمز دستگاه قضا به حساب می‌آید و با عامل یا عاملان آن در فضای مجازی و حقیقی بدون اغماض و کوتاهی با قاطعیت برخورد می‌کند چرا که این امر یکی از مطالبات جدی شهروندان است که بار‌ها و بار‌ها به روش‌های مختلف به این دادستانی وصول شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار