مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: تفاهم نامه همکاری مشترک هلال احمر استان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف بهره مندی از تعاملات دو دستگاه برای مسکن اعضای داوطلب و مشارکت در طرح‌های عمرانی هلال احمر به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، فرهاد میقانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: مسکن و سرپناه مناسب به عنوان یکی از مهمترین نیاز انسان‌ها محل آرامش و آسایش خانواده هاست.

او ادامه داد: یکی از دغدغه‌های هلال احمر توجه به نیاز‌های اولیه جوانان، امدادگران و داوطلبان است که بدون هیچ چشمداشتی در حال خدمت رسانی به مردم هستند و همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با هلال احمر در این امر پسندیده بسیار ارزشمند است و جای قدردانی دارد.

سید محمد حسینی، مدیرکل بنیاد مسکن استان نیز در این جلسه گفت: تأمین تسهیلات و کمک‌های بلاعوض ساخت و مقاوم سازی واحد‌های مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، صدور اسناد مالکیت اماکن هلال احمر در شهر‌ها و روستا‌ها و جامعه هدف آن، از برنامه‌های بنیاد مسکن استان است.

او گفت: همچنین مشارکت در اجرای طرح‌های عمرانی و ساختمانی، پیگیری تأمین مسکن اقشار مختلف جامعه و همچنین اجرای طرح‌های مشارکتی از برنامه‌های دیگراین بنیاد است.

به منظور ایجاد زمینه‌های ساخت مسکن روستایی و شهری برای جوانان، امدادگران و داوطلبان، صدور اسناد مالکیت اماکن و همچنین مشارکت در پروژه‌های عمرانی هلال احمر تفاهم نامه‌ای میان جمعیت هلال احمر گلستان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به امضاء رسید.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.