مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: هماهنگی دستگاه های امدادی و خدمات رسان با اداره کل مدیریت بحران استانداری سمنان با توجه به احتمال بارش برف و کولاک و جاری شدت سیلاب رور افزون افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رئیسیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان در جلسه کمیسیون راه های استان گفت: باتوجه احتمال در انتظار بودن ماه های پربارش ، از هم اکنون دستگاه های خدمات رسان، امدادی و اجرایی برای امداد به موقع به در راه ماندگان و برای مقابله با خسارت های احتمالی اقدام‌ کنند.

او افزود: باتوجه به اینکه عشایر استان سمنان برای تامین نهاده های دامی دام های سبک به صورت مستمر در جاده های فرعی در حال تردد هستند، حضور به موقع عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای در این جاده ها در زمان برف و کولاک احتمالی در اولویت باشد.

رئیسیان با بیان اینکه در کنار توجه ویژه به جاده‌های اصلی استان برای خدمات رسانی مطلوب به هموطنان، خدمات رسانی به در راه ماندگان جاده های فرعی در زمان وقوع بلایای طبیعی در اولویت باشد ابراز داشت: هماهنگی دستگاه های امدادی و خدمات رسان با اداره کل مدیریت بحران استانداری سمنان با توجه به در پیش بودن فصل زمستان و احتمال بارش برف و کولاک و جاری شدت سیلاب رور افزون افزایش یابد.

انتهای پیام / گ 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار