رئیس اورژانس تربت جام گفت:طرح امداد زمستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربت جام با اعلام آماده باش به ۱۰ پایگاه شهری و جاده‌ای شهرستان آغاز شد.

علی لطفی رئیس اورژانس تربت‌جام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،، گفت: طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵ دانشکده علوم پزشکی تربت جام همزمان با اورژانس کشور آغاز شد و در این طرح تمام پایگاه‌های شهری و جاده‌ای شهرستان در آماده باش کامل خواهند بود.

او افزود: تعداد ۵۲ نفراز پرسنل فوریت‌های پزشکی با ۱۰ دستگاه آمبولانس، آماده ارائه خدمات در طرح زمستانی بوده و تمهیدات لازم در خصوص فراخوان نیرو‌های خارج از شیفت برای مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما نیز انجام شده است.

رئیس اورژانس تربت جام ادامه داد:آمبولانس‌های کمک دار موجود در مراکز نیز به تجهیزات فنی زمستانی شامل: زنجیر چرخ، ضدیخ، وسایل گرمایشی مجهز شده اند و آماده انجام ماموریت در مناطق و پایگاه‌های کوهستانی هستند.

لطفی بیان کرد:طرح امداد زمستانی اورژانس همانند سال‌های گذشته همگام با سایر ارگان‌های امدادی ادامه خواهد داشت و با توجه به راه اندازی پد هلی کوپتر و نزدیکترین پایگاه هوایی در صورت بروز حادثه می‌توانیم از پایگاه هوایی مشهد و امکانات آن کمک بگیریم.


انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.