در طرح شهید سلیمانی؛

بیش از ۶ هزار خانواده در خراسان جنوبی غربالگری شده اند

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی گفت: در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی غربالگری بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ خانواده در استان انجام شده است.

هیهات مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: از اجرایی شدن طرح شهید حاج قاسم سلیمانی سه هفته در شهرستان بیرجند و یک هفته نیز در سطح استان می‌گذرد.

او افزود: ۲۷۵ پایگاه فعال بسیج در سراسر استان در اجرایی شدن این طرح مشارکت دارند.

هیهات بیان کرد: تاکنون کار غربالگری ۶ هزار و ۷۰۰ خانواده انجام شده که از این تعداد ۱۲۲ نفر تست کرونایشان مثبت گزارش شده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی تصریح کرد: ۲۲۴ نفر نیز مشکوک به بیماری کرونا بوده اند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: مردم در صورتی که هرگونه علائم ابتلا را در خود مشاهده کردند باید بلا فاصله با شماره ۴۰۳۰، پایگاه بسیج و مرکز بهداشت ارتباط بگیرند.

اهدای  ۵۶۹ بسته حمایتی در طرح شهید سلیمانی

هیهات مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی گفت: تاکنون حمایت ‌های خوبی در زمینه اهدای بسته‌ های حمایتی، غربالگری و حمایت‌ های مراقبتی به افراد نیازمند و درگیر بیماری کرونا، سالمندان و افراد دارای بیماری ‌های زمینه‌ ای صورت گرفته است.

او افزود: این طرح در بازه زمانی ۴ ماهه در استان اجرا خواهد شد و تا اوایل سال آینده میزبان این طرح در استان خواهیم بود.

هیهات اظهار کرد: تمامی افرادی که علاقه ‌مند به همکاری در این حوزه هستند مانند پزشکان، پرستاران، امدادگران آموزش دیده  ی هلال احمر، نیرو‌های بسیجی و سایر اقشار جامعه می‌توانند در این طرح ما را یاری کنند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار