منصور علوانی شهردار خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:زمینه برای فعال سازی و توسعه خدمات غیرحضوری از طریق درگاههای الکترونیکی از طریق سامانه ۱۳۷ فراهم خواهد شد تا شهروندان بتوانند بدون مراجعه حضوری به شهرداری تقاضای خود را به ویژه در حوزه خدمات شهری ثبت و تا حصول نتیجه پیگیری کنند.
او افزود: شهروندان خرمشهری از طریق سامانه ۱۳۷ میتوانند یا با برقراری تماس تلفنی و یا از طریق ارسال پیامک و یا ارسال تصاویر مشکلات و تقاضاهای خود را مطرح کنند تا پیگیریهای لازم در کوتاهترین زمان انجام شود همچنین این نرم افزار نتایج پی گیریها را هم به شهروند اطلاع خواهد داد.
شهردار خرمشهر مدیریت هزینه و زمان، تسهیل در دسترسیها و کاهش تردد و مراجعات شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با توجه به وضعیت فعلی این بیماری و ضرورت قطع زنجیره ابتلا به کرونا را از جمله مزایای هوشمند سازی خدمات غیرحضوری در شهرداری دانست.
علوانی ادامه داد: با توجه به نقش مهم فن آوریهای نوین اطلاعات و ارتباطات ضروری است از این ظرفیت به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان بهره برد.
انتهای پیام/ ه