۱۲ خدمت حضوری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در دو زمینه مسکن، ساختمان، املاک و حقوقی به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،به منظور طرح تکریم ارباب رجوع و الکترونیکی کردن خدمات دستگاه‌های اجرایی و برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، مراحل مرتبط با ارتقاء و صدور پروانه اشتغال به کار، کاردانی و مهندسی ساختمان و واگذاری واحد‌های ساخته شده به عموم مردم از جمله خدماتی است که به دفاتر پیشخوان واگذار شد.

همچنین بررسی و پاسخ استعلام و درخواست‌های تشخیص نوعیت زمین، واگذاری زمین به عموم مردم، انجام مراحل مرتبط با پرداخت یارانه تسهیلات، انجام مراحل مرتبط با استعلام وام مسکن یکم بدون سپرده، استعلام وام ساخت، تمدید معرفی مجدد جهت دریافت وام ودیعه اسکان موقت ازدیگر خدمات است.

شهروندان همدانی می‌توانند درخواست‌های خود را از طریق سایت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان به آدرس hamedan.mrud.ir قسمت ارتباط با معاونان ثبت کنند و پاسخ نامه‌های ارباب رجوع هم از طریق شماره تلفن مندرج در سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.