معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان از پلمب یک باشگاه ورزشی زنانه اهواز با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ حکیم عبدالهی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: پرسنل انتظامی اماکن دیروز در زمینه انجام وظایف محوله از سوی ستاد مبارزه با کرونای استان و نیز با عنایت به درخواست شهروندان به یک باشگاه ورزشی زنانه اهواز مراجعه کردند.

او با بیان اینکه ماموران انتظامی که همگی زن بودند پس از مراجعه به این باشگاه با تعدد ورزشکاران زن در یک فضای محدود سرپوشیده مواجه شده که خلاف مصوبات ستاد مبارزه با کرونا بود به همین دلیل خواستار تعطیلی فعالیت آنان شدند، افزود: پس از درخواست ماموران اماکن برای متوقف کردن فعالیت باشگاه مسئولان آن برای تعطیل نکردن مقاومت کردند.

سرهنگ عبدالهی بیان داشت: در یک اقدام عجیب اخباری را در فضای مجازی منتشر کرده که موجب تشویش اذهان عمومی شد و ماموران انتظامی اماکن این فرماندهی نیز با هماهنگی دستگاه قضایی اقدام به تعطیلی و پلمب آن کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: در جریان تعطیلی و یا بازرسی از این باشگاه هیچ مامور مردی وارد باشگاه نشده است و تنها چند مامور زن پس از ورود به باشگاه و تعطیلی آن، ۳ نفر از مسئولان این باشگاه را به اداره اماکن احضار و در حال حاضر تحت مراقبت قرار داده اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.