معاون شهردار کرج گفت: آرماتوربندی پل آزادگان کرج دارای نقایص فنی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، وقتی از کنار پل آزادگان کرج می گذرید صداها و غرش های این پل تن را به رعشه در می آورد پلی که ترک خوردگی های قابل مشاهده در ستون های آن همین چند وقت پیش در فضای مجازی ترند شد و عاملی دیگر را برای نگرانی شهروندان رقم زد.

نصیری، معاون فنی عمرانی شهرداری کرج در این باره با بیان این که آرماتوربندی پل آزادگان کرج دارای نقایص فنی است، گفت: این آرماتورها از هم فاصله دارد.

او با بیان این که پل آزادگان هفده سال پیش ساخته شده است، افزود: هم اکنون درحال تعمیر پایه ها و سطح این پل هستیم ت کاملا ایمن شود.

معاون فنی عمرانی شهرداری کرج با اشاره به پرسش‌های طرح شده در خصوص بسته شدن پل B ۵ حصارک که چندی پیش با حضور مسئولان افتتاح شده بود، گفت: هیچ مشکل فنی برای پل به وجود نیامده و نصب درز انبساط اقدامی است که برای چنین طرح هایی ضروری است.

او افزود: مسدود شدن پل مذکور با هماهنگی پلیس و پس از دریافت مجوز‌های لازم انجام شده است و به محض انجام عملیات نصب، بازگشایی خواهد شد.

بتن در حقیقت شکننده است و در برابر نیروهای کششی مقاومت اندکی دارد به همین دلیل تمامی نیروهای کششی در ساختمان به وسیله آرماتورها که از میل گرد ها ساخته می شود، تحمل خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.