نماینده جمهوری‌خواه میشیگان با انتقاد از امتناع ترامپ از پذیرش نتایج انتخابات اعلام کرد حزبش را ترک می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، پاول میچل، نماینده میشیگان روز دوشنبه در نامه‌ای اعلام کرد که کمیته ملی جمهوری خواهان را ترک می‌کند و دلیل آن را اقدامات ترامپ پس از انتخابات ۳ نوامبر عنوان کرد.

او در نامه‌ای خطاب به رونا مک دانیل، رئیس کمیته ملی جمهوری خواهان و کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان، تصمیم خود را برای ترک حزبش با وجود سال‌ها حمایت، توضیح داد.

میچل اعتقاد خود را چنین بیان کرد که سیاستمداران از جمله رئیس جمهور باید مایل به پذیرش نتیجه انتخابات باشند چه پیروز شوند و چه شکست بخورند.

او گفت: برای نامزدهای سیاسی ناپذیرفتنی است که با سیستم انتخاباتی ما اینگونه رفتار کنند که گویی ما یک ملت جهان سوم هستیم و بی‌اعتمادی را نسبت به موضوعی که هتک حرمت آرای ماست تحریک کنیم. به علاوه حمله به دیوان عالی آمریکا از سوی رئیس جمهور به این دلیل که قضات آن اعم از لیبرال و محافظه کار به نفع او حکم صادر نکردند یا دادگاه او را ناکام گذاشت، ناپذیرفتنی است. هدف بنیانگذاران ما این بود که دیوان عالی کشور را از چنین انگیزه‌های آشکار سیاسی به دور نگه داریم.

به نظر می‌رسد میچل با نظراتی که بسیاری از اعضای حزب جمهوری خواه در مورد انتخابات داشته‌اند، موافق بوده و می‌گوید به دلیل گسترده بودن میزان مشارکت رای دهندگان احتمالاً اشتباهات اداری وجود دارد و حتی برخی از آراء تقلبی نیز رخ داده است؛ با این حال، رئیس جمهور و تیم حقوقی او در ارائه شواهد اساسی از کلاهبرداری یا شکست اداری در مقیاسی به اندازه کافی بزرگ که بتواند نتیجه انتخابات را تحت تأثیر قرار دهد، شکست خورده‌اند.

میچل افزود: رونا، شما سیاست میشیگان را به خوبی می‌شناسید. ترامپ میشیگان را به دلیل وین کانتی از دست نداد، بلکه به دلیل کاهش حمایت در مناطقی از جمله کنت و اوکلند که هر دو سنگر قبلی جمهوری خواهان بودند، از دست داد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۳۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
نماینده جمهوری‌خواه: رفتار ترامپ به گونه‌ای است که گویی ما ملت جهان سومی هستیم !!! نپه فکردی جهان اولی هستید !!! یه مشت بی تمدن وحشی فاسد فاسق جنایتکار تروریست خلافکار قمارباز شامورتی باز بی غیرت بی ناموس دزد قالتاق شالتاق نژادپرست فاشیست بی وجدان شکنجه گر بی عدالت تبعیضگر برده دار باجگیر روانپریشی جمع شدین دور هم به خودتون می گید جهان اولی متمدن !!! جهان اول فقط تمدن کهن و نوین جهان عدل و عدالت گستر بدون تبعیض دینی خردمندانه و بصیرانه از هر لحاظ انسان دوستانه صلح طلب و مقتدر و قدرتمند باشکوه با عظمت جهان اسلام ناب محمدی ص است و خلاص . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار