نماینده تهران در مجلس گفت: از رئیس جمهور می‌خواهم از قرنطینه بیرون آمده و به مردم سر بزند و مشکلات آنها شامل بیکاری، تورم و قیمت‌های افسارگسیخته را از نزدیک ببیند.

رئیس جمهور به جای متهم کردن مجلس از قرنطینه بیرون بیاید و به مردم سر بزندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، سیدعلی یزدی خواه، نماینده مردم تهران در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۵ آذر) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور در ارتباط با اظهارات وی پیرامون عدم رسیدگی مجلس به لوایح دولت، گفت: به عنوان خادمان ملت از روز گذشته مورد سوال واقع شدیم که چگونه به همه وعده‌ها عمل شده! چرخ سانتریفیوژ‌ها و چرخ اقتصاد می‌چرخد؟ پاسپورت ایرانی داریم؟  وضع معیشت مردم خوب است؟ در حالی که آقای رئیس جمهور در قرنطینه قرار دارند.

وی  ادامه داد: از آقای رئیس جمهور تقاضا می‌شود از قرنطینه بیرون آمده و به مردم سر بزند و درد مردم تهران به خصوص مردم جنوب تهران را بشنود و مشکلات آنها از حیث بیکاری، تورم و قیمت‌های افسار گسیخته را از نزدیک ببیند. در حالی که نزدیک به ۸ ماه است کشور را معطل کرده است؛ دولت با ارسال لایحه ۱۴۰۰ می‌خواهد برای ۴ سال آینده هم مشکل ایجاد کند.

یزدی خواه  بیان کرد: رئیس جمهور در رابطه با اظهارات اردوغان، موضوع را به شوخی گرفته در حالی که رئیس جمهور ترکیه باید در خصوص دخالت‌های خود پاسخ دهد، زیرا وی در امور سوریه، لبنان، لیبی و قبرس هم دخالت کرده و بنای آسیب زدن به وحدت ملی ما دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار