مالک شهرخودرو درباره آخرین وضعیت تیمش در لیگ برتر فوتبال توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد حمیداوی مالک شهر خودرو درباره هزینه‌های این فصل این تیم عنوان کرد: تیم‌های خصوصی مثل ما به هیچ عنوان قابل قیاس و قابل رقابت با تیم‌های دولتی نیستند. در این فصل بسیاری از بازیکنان بودند که با تیم ما قراردادی ۵۰۰ میلیون تومانی داشتند، ولی الان قرارداد میلیاردی بسته اند و ما به طبع نمی‌توانیم چنین بازیکنانی را حفظ کنیم، چون دیگر این بازیکن هیچ تمرکزی نمی‌تواند برای تیم ما بگذارد.

او ادامه داد: باشگاه ما هیچ بدهی از قبل ندارد، ولی همین باشگاه‌هایی که قرارداد‌های عجیب میلیاردی در این فصل بسته اند بدهی‌های بسیار سنگینی از قبل دارند. در این فصل حتی فیزیو تراپ ما را با سه برابر قراردادی که با ما داشت به یکی از همین تیم‌های دولتی پیوست.

او ادامه داد: در این فصل نه تیم ما بلکه تمام تیم‌های خصوصی نمی‌توانند با باشگاه‌هایی که از بیت المال هزینه می‌کنند رقابت کنند. این تیم‌های دولتی همه جوره حمایت می‌شوند و نمی شود مقابل آن ها کاری را انجام داد. به عنوان مثال ما همچنان طلبمان را از فلان باشگاه که نمی‌خواهم اسمش را بیاورم بعد از یک سال و نیم دریافت نکرده ایم، چون زورمان به آن‌ها نمی‌رسد.


بیشتر بخونید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
قابل توجه لنگ و کیسه
آخرین اخبار