هاشمی گفت: آغاز پروژه‌های عمرانی و تکمیل برخی از آن‌ها در حمیدیه از سوی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با جدیت پیگیری می‌شود.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری نشستی با حضور رضا رضایی مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی ناتمام و طرح‌های آماده کلنگ زنی در جلسه مطرح شد.

او به پیگیری و رایزنی‌ها با سازمان بودجه و برنامه در خصوص احداث پل خسرج برای تامین اعتبار افزود: همچنین احداث پل ورودی روستای وصیله حلاف که اعتبار آن تخصیص یافته، در حال پیگیری است.

هاشمی در ادامه به توسعه پل حمیدیه _ سوسنگرد که اعتبار آن تخصیص یافته اشاره کرد و بیان داشت: اعتبار موردنیاز برای تکمیل ساختمان فرمانداری، تخصیص ۵۰ هکتار زمین دولتی جهت ساخت ناحیه صنعتی، مسکن اقدام ملی و اماکن آموزشی و درمانی و ورزشی از سوی اداره منابع طبیعی تامین شده است.

حمیدیه یکی از شهرستان‌های استان خوزستان در جنوب غربی ایران قرار دارد، مرکز آن شهرستان حمیدیه بوده و شامل ۲ بخش و ۴ دهستان است. این شهرستان با انتزاع از اهواز در مجموع شامل؛ بخش مرکزی با توابع دهستان کرخه و دهستان دهکده و بخش گمبوعه با توابع دهستان طراح و دهستان جهاد، در ۱۲ دی ماه ۱۳۹۱ توسط هیئت وزیران تصویب و ابلاغ شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.