محمدهادی ساروی به مدال برنز وزن ۹۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی جام جهانی انفرادی در صربستان رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های کشتی فرنگی جام جهانی انفرادی روز‌های ۲۲ تا ۲۴ آذرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شد که تیم ایران با ۲ نماینده در این رقابت‌ها شرکت کرده بود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل هاردییپ از هند با نتیجه ۹ بر یک  پیروز شد وی در کشتی بعد نیز با نتیجه ۲ بر یک از سد نیکولاز کاخلاشویلی از ایتالیا گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل موسی اولویف قهرمان جهان از روسیه با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر مقابل کیریل میلوف از بلغارستان دارنده مدال نقره جهان به پیروزی دست یافت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم حسین نوری در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۵ دوغان گوکتاس از ترکیه را شکست داد وی در دور بعد مقابل بشیر سید آزارا از الجزایر با نتیجه ۵ بر ۲ پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل داوید چاکوتادزه قهرمان المپیک از روسیه با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. نوری برای کسب مدال برنز به مصاف سمن نوویکوف از اوکراین رفت و با نتیجه ۱۲ بر ۴ مقابل این کشتی گیر شکست خورد و پنجم شد.

اسامی نفرات برتر این رقابت‌ها به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: ۱- امین صفرشایف (روسیه) ۲- شریف کیلیج (ترکیه) ۳- الدانیز عزیزلی (آذربایجان) و عبدالکریم فرجات (الجزایر)

۶۰ کیلوگرم: ۱- ژولامان شارشنبکوف (قرقیزستان) ۲- استپان ماریانیان (روسیه) ۳- کریستین فریس (صربستان) و ماکسیم کاژاراسکی (بلاروس)

۶۳ کیلوگرم: ۱- جامبولات لوکایف (روسیه) ۲- اریک توربا (مجارستان) ۳-کالی سلیمان اف (قرقیزستان) و سوسلان داوروف (بلاروس)

۶۷ کیلوگرم: ۱- نظیر عبداله یف (روسیه) ۲- اسلام بک دادوف (آذربایجان) ۳- اسلاویک گالستیان (ارمنستان) و رومان پاسورکووسکی (لهستان)

۷۲ کیلوگرم: ۱- بالینت کورپاسی (مجارستان) ۲- مالخاس آمویان (ارمنستان) ۳- چنگیز ارسلان (ترکیه)   و روسلان تساریف (قرقیزستان)

۷۷ کیلوگرم: ۱- رومن ولاسوف (روسیه) ۲- زولتان لوای (مجارستان) ۳- ویکتور نمس (صربستان)   و الکساندر گوتو (مولداوی)

۸۲ کیلوگرم: ۱- میلاد علیرضایف (روسیه) ۲- صالح آیدین (ترکیه) ۳- رولاند شوارز (آلمان) و رادزیک کولیف (بلاروس)

۸۷ کیلوگرم: ۱- کیریل ماسکویچ (بلاروس) ۲- داوید چاکوتادزه (روسیه) ۳- سمن نوویکوف (اوکراین) و زورابی داتوناشویلی (گرجستان) ۵- حسین نوری (ایران)

۹۷ کیلوگرم: ۱- موسی اولویف (روسیه) ۲- الکس زوک (مجارستان) ۳- محمدهادی ساروی (ایران) و آرتور اوماروف (چک)

۱۳۰ کیلوگرم: ۱- سرگئی سیمینوف (روسیه) و عثمان ایلدیریم (ترکیه) ۳- بکا کاندلاکی (آذربایجان) و میکولا کوچمی (اوکراین)
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار