امام جمعه بوشهر گفت: صدا و سیما می‌تواند در عرصه حفظ ارزش‌های انقلاب و دلگرمی مردم به آینده، برنامه ریزی و برنامه‌های قوی، جذاب و کارشناسانه تولید کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار سید حسین ناظر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر بیان کرد: صدا و سیما، پنجره نورانی نظام برای ارائه فرهنگ ایرانی اسلامی و کتاب گویا و بینای انقلاب برای مردم است.

او، با بیان اینکه صدا و سیما مهم‌ترین رابط بین نظام و مردم است، افزود: در سال‌های اخیر تحولات بسیار خوبی در رسانه ملی صورت گرفته و آثار بسیار خوبی بر مردم واقع شده است.

امام جمعه بوشهر، عملکرد صدا و سیمای کشور را موفق ارزیابی کرد و ادامه داد: همیشه یک مجموعه تولیدی آرمان‌هایی دارد که سعی می‌کند به آن برسد و الحمدلله این نگاه هم در پرورش منابع انسانی و هم تولید برنامه‌های با کیفیت در صدا و سیما مشاهده می‌شود.

صفایی بوشهری عنوان کرد: صدا و سیما می‌تواند در عرصه حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و ایجاد امید و دلگرمی مردم به آینده، برنامه ریزی و برنامه‌های قوی، جذاب و کارشناسانه تولید کند.

او با اشاره به تهاجم رسانه‌ای گسترده جهان استکبار، گفت: رسانه ملی چشم و گوش نظام و سدی محکم در برابر تهاجم رسانه‌ای جهان استکبار است و در فراز و نشیب‌های انقلاب توانسته بسیاری از توطئه‌های جهان استکبار، اصحاب فتنه و مزدوران داخلی را افشا و کنترل کند.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از صدا و سیمای استان بوشهر، توصیه‌های لازم برای رشد و بالندگی برنامه‌های صدا و سیمای استان را مطرح کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.