مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: امروز و فردا جوی پایدار همراه با افزایش غلظت غبار و آلاینده‌ها به ویژه در نواحی صنعتی و غربی استان سمنان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ایرج مصطفوی مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: دمای هوای استان سمنان بر اساس تحلیل آخرین تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش‌یابی از فردا تا چهارشنبه به تدریج روبه افزایش است

او بیان کرد: مه‌آلودگی در برخی ساعت‌ها در ارتفاعات و نواحی کوهستانی استان سمنان برای امروز و فردا دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان ادامه داد: امروز بیشینه دمای شهر سمنان هفت درجه‌سانتی‌گراد و کمینه دمای هوای این شهر صفر درجه سانتی‌گراد است.

او ادامه داد: بر اساس تحلیل آخرین تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش‌یابی، امروز و فردا برای شهرستان‌های سمنان، دامغان، شاهرود میامی، مهدیشهر و گرمسارهوای ابری و نیمه ابری در بعضی ساعت همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

مصطفوی بیان کرد: برای نقاط مختلف استان سمنان در ۲۴ ساعت آینده تغییرات محسوس دما پیش‌بینی نمی‌شود و خنک‌ترین منطقه استان در این مدت رضوان در شهرستان میامی با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر و شهمیرزاد و شاهرود با دمای چهار درجه سانتی‌گراد زیرصفر پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: گرمسار با دمای هشت درجه سانتی‌گراد گرمترین نقطه استان گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان تاکید کرد: از روز چهارشنبه سامانه بارشی به تدریج از غرب استان وارد می‌شود و موجب بارش‌های پراکنده در استان خواهد شد.

انتهای پیام / گ

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.