مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس از برگزاری دومین نشست تخصصی تجربه‌های یک نویسنده با حضور صحرایی نویسنده و فعال فرهنگی خبر داد.

هبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اشم کرونی مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس، بیان کرد: در ۲ هفته اخیر ۲ نشست با حضور اکبر صحرایی نویسنده نامدار شیرازی تشکیل شد و علاقه‌مندان توانستند این رویداد را از طریق فضای مجازی حوزه هنری استان فارس مشاهده کنند.

او، تصریح کرد: در نخستین نشست این نویسنده نامدار که جایزه جلال آل احمد را کسب کرده پیرامون چگونگی ورود به عالم نویسندگی، آشنایی با نشریه کمان و تلاش‌های مرتضی سرهنگی و هدایت الله بهبودی و مجموعه نوشته‌های خویش در این نشریه سخن گفت.

کرونی، ادامه داد: در نشست دوم با پرداختن به مقوله تاریخ شفاهی و فصل ممیزان با ادبیات داستانی بر اهمیت و استقلال این گونه ادبی در کنار ادبیات داستانی تاکید شد.

مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس، افزود: صحرایی همان گونه که قلم شیرینی دارد در گفتگو نیز به قول معروف دهانش گرم است و سخنش شیرین و علاقه‌مندان را جذب می‌کند، به طور مثال در نشست اخیر خاطره‌ای از گفتگو با مرحوم آیت الله حائری شیرازی ذکر کرد که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

او، اضافه کرد: مقرر شد، سومین نشست این سلسله برنامه به مقوله ادبیات داستانی و رمان اختصاص پیدا کند تا آثار صحرایی نیز در این نشست مورد بررسی قرار گیرد و حسن ختام برای این رویداد باشد.

کرونی، اظهار کرد: علاقه مندان می‌توانند تا ۳۰ آذرماه امسال از ساعت ۱۶ تماشاگر بخش نهایی این سلسله برنامه باشند، که ضروری است علاقه‌مندان با شماره واتساپ ۰۹۰۲۶۵۱۸۲۴۳ مکاتبه کنند تا نشانی جلسه در اختیار آنان قرار گیرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار