دستاورد مرکز تحقیقات رکتا بسیج دانشجویی استان همدان و کتاب بارقه اندیشه، تفسیر کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی رهبر معظم انقلاب رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آیین رونمایی از دستاورد مرکز تحقیقات رکتا بسیج دانشجویی استان همدان و کتاب "بارقه اندیشه" تفسیر کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی رهبر معظم انقلاب از منظر حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

در این مراسم  مسوول بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه هفته «مکتب انقلاب اسلامی» را پشت سر گذاشتیم اظهار کرد: وجه تسمیه و مناسبت نامگذاری این هفته، سخنرانی گهربار مقام معظم رهبری در ۱۲ آذرماه سال ۷۹ است.

او با اشاره به اینکه امسال بیستمین سالگرد سخنرانی رهبری در جمع کارگزاران نظام در ماه مبارک رمضان است گفت: ایشان بر مبنای اندیشه توحیدی مسیر رسیدن به تمدن اسلامی را شرح می‌دهند.

حمید پورحسینی با بیان اینکه  رهبر معظم انقلاب مسیر رسیدن به تمدن اسلامی را از این فضای فکری در مراحل پنج‌گانه‌ای ترسیم می‌کنند  گفت: ایشان هم بنیه‌های فکری همچون توحید، ولایت، کرامت انسان و نیل مسیر انسان به حاکمیت حق و تسلط حاکمیت حق را شرح می‌دهند.

مسوول بسیج دانشجویی استان همدان افزود: سال گذشته در ۲۰ جلسه نماینده ولی فقیه در استان کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی» را در کانون مهدیه تدریس کرد و کلیات این کتاب را شرح داد که مرکز رکتای بسیج دانشجویی آن را مکتوب کرد.

پورحسینی با تاکید به اینکه انصافا در این کتاب محتوای اصلی کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی» حفظ شده و به زبان ساده و سلیس و روان موضوعاتی مطرح شده است گفت: این کتاب دلنشین و شیوایی است که امیدوارم مورد توجه اندیشمندان باشد.

انتهای پیام/غ

منبع فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.