فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب گفت: یک محموله ۲۵ تنی چوب قاچاق از ۲ دستگاه کامیون توسط ماموران انتظامی این شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، منوچهر رضایی فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب گفت : در پی اخبار واصله مبنی بر تخریب درختان توسط افراد سودجو در سطح منطقه، عوامل کلانتری مرکزی سرپل ذهاب در پی گشت زنی در سطح منطقه به ۲ دستگاه کامیون سنگین به رانندگی افرادی با هویت معلوم مشکوک شدند.

او گفت : در بازرسی از این کامیون‌ها ۲۵ تن چوب که مجوز خروج از شهرستان را نداشت کشف و با هماهنگی مقام قضایی، اموال قاچاق و خودرو توقیف و متهمان دستگیر و در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شد.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب افزود: ماموران انتظامی شهرستان سرپل ذهاب عزم خود را جزم کرده تا از تاراج درختان طبیعی در منطقه جلوگیری کنند و دست تخریب کنندگان و سودجویان از منطقه کوتاه شود.

او افزود: از شهروندان نیز انتظار می‌رود تا در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

دستگیری سارق پرایدسوار درپوش‌های فاضلاب

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق پرایدسوار درپوش‌های فاضلاب شهر کرمانشاه خبر داد.

علیرضا دلیری افزود: پس از وقوع سرقت درپوش‌های فلزی فاضلاب شهرک ظفر شهر کرمانشاه توسط سارق پراید سوار و انتشار گسترده آن در فضای مجازی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در همین راستا مأموران کلانتری ۲۲ ظفر با انجام تحقیقات گسترده فرد سارق را شناسایی و در عملیاتی حساب شده وی را حین سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: فرد دستگیر شده در بازجویی‌های فنی پلیس، به سرقت درپوش‌های فلزی در شهر کرمانشاه اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی گردید .

کشف ۱۴۷ عدد انواع وسایل آشپزخانه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۴۷ عدد انواع وسایل آشپزخانه، لوازم ساختمانی، لوازم یدکی خودرو و برنج قاچاق به ارزش هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان کنگاور خبر داد.

علی اکبر جاویدان گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل تردد خودرو‌ها به ۲ دستگاه کامیون که با دیدن ماموران به صورت ناگهانی مسیر خود را به سمت جاده‌های فرعی تغییر دادند، مشکوک شدند.

او ادامه داد: ماموران پلیس با دیدن این صحنه به سرعت به تعقیب کامیون‌ها پرداخته و پس از طی مسافتی موفق به متوقف کردن آن‌ها شده و نسبت به بازرسی‌های لازم اقدام کردند.

جاویدان افزود: در این بازرسی ۱۴۷ عدد انواع وسایل آشپزخانه، لوازم ساختمانی، لوازم یدکی خودرو و ۲۵ تن برنج قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۲ قاچاقچی در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

او مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون رشد خوبی در کشفیات قاچاق و دستگیری قاچاقچیان داشته ایم.

کشف ۱۶۵ راس دام سبک و سنگین

جانشین فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران هنگ‌های مرزی ثلاث‌باباجانی و پاوه ۱۶۵ راس دام سبک و سنگین قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال کشف شد.

امیرهوشنگ نظری گفت: مرزداران ثلاث باباجانی حین حراست و کنترل نقاط مرزی در نیمه‌های شب موفق به شناسایی یک دستگاه کامیون حامل دام قاچاق شدند.

او ادامه داد: پس از توقیف کامیون و بازرسی از آن، ۱۰۳ راس دام قاچاق شامل گوسفند و بز که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به سه میلیارد ریال می‌رسید کشف شد.

 نظری از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

جانشین فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه به ماموریت مرزبانان پاوه اشاره کرد و گفت: نیرو‌های مرزبانی این شهرستان حین کنترل و پایش نقاط مرزی از حضور تعدادی قاچاقچی به همراه تعداد زیادی دام با خبر شدند.

او افزود: مرزبانان پاوه‌ای در عملیاتی حساب شده و پیش از آنکه اجازه خروج احشام قاچاق از کشور را بدهند سه قاچاقچی را دستگیر و در این راستا ۶۳ راس گاو، گوساله و گوسفند قاچاق نیز کشف کردند.

 نظری با اشاره به اینکه ارزش احشام قاچاق کشف شده در پاوه به ۲ میلیارد ریال می‌رسد، از معرفی قاچاقچیان دستگیر شده به دستگاه قضایی خبر داد.

رشد ۲۴ درصدی کشفیات دام قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از رشد ۲۴ درصدی کشفیات دام قاچاق در هفت ماه اول سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت سه هزار و ۵۷۹ راس دام و طیور از قاچاقچیان کشف شد در حالی که کشفیات مدت مشابه سال گذشته ۲ هزار و ۸۹۴ راس بود.

جلیل سلطانی ادامه داد: بیشترین دام‌های کشف شده در این مدت گوسفند ۲ هزار و ۵۴۲ راس، طیور ۹۳۳ قطعه و گاو ۱۰۱ راس بوده است.

او ارزش احشام قاچاق کشف شده را بالغ بر ۶۱ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: از نظر ارزش ریالی نیز امسال نسبت به سال گذشته هشت درصد رشد داشته ایم

وقوع ۲ نزاع دسته جمعی در روستا‌های اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب با اشاره به وقوع ۲ نزاع دسته جمعی در روستا‌های این شهرستان، گفت: ۱۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.
دستگیری ۱۲ نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در اسلام آبادغرب

محمدرضا یاری افزود: پس از اطلاع ماموران انتظامی اسلام آبادغرب از وقوع ۲ فقره نزاع دسته جمعی در روستا‌های بخش حمیل، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران به سرعت در محل‌های درگیری حاضر و ضمن پایان دادن به آن، ۱۲ نفر را نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

 یاری برخورد با بی‌نظمی و هرج و مرج را از مهمترین برنامه‌های پلیس اسلام آبادغرب برشمرد و گفت: با خاطیان قاطعانه برخورد می‌شود.

کشف ۲۷ فقره سرقت در اسلام آبادغرب فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از کشف ۲۷ فقره سرقت در این شهرستان و دستگیری ۱۴ سارق خبر داد.

او گفت: ۱۴ دستگاه وسیله نقلیه متخلف نیز در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توقیف و ۶ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.