رییس سازمان بسیج حقوقدانان سیستان‌وبلوچستان گفت: در تداوم رزمایش کمک‌های مومنانه به همت کانون بسیج حقوقدانان چابهار پنج تن از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوالحسن رضایی رییس سازمان بسیج حقوقدانان سیستان‌وبلوچستان اظهارداشت: چهار تن از زندانیان به علت جرائم عمد در زندان و محکوم به پرداخت ۱۲۶ میلیون تومان بودند.

او افزود: با تلاش کانون بسیج حقوقدانان و استفاده از ظرفیت ریش‌سفیدان و متعمدان این زندانیان به آغوش خانواده بازگشتند.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: یکی از این افراد با عنوان جرائم غیرعمد با ۱۸۰ میلیون تومان به خانواده متوفی (حادثه حین کار) پرداخت می‌کرد که با مساعدت و همکاری بسیج حقوقدانان و ریش سفیدان از زندان رهایی یافت.

او بیان کرد: مبارزه و پیشگیری از فساد، افزایش کارآمدی نظام، پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش رضایت‌مندی مردم از جمله اهداف اصلی سازمان بسیج حقوقدانان بوده که بر این اساس، برنامه‌ها و ماموریت‌هایی برای آن تعریف شده است.

رضایی تصریح کرد: نهضت کمک مومنانه با رویکرد آزادسازی زندانیان با اولویت جرائم غیرعمد در سیستان وبلوچستان ادامه دارد.

او تصریح کرد: سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه مشارکت در طرح کمک مومنانه با فراهم‌سازی زمینه آزادی زندانیان معسر در این طرح حضوری فعال داشته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار