رییس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: برای اجرای طرح امداد زمستانی، اورژانس پیش‌بیمارستانی با توان ۵۳ پایگاه آماده باش هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رییس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال گفت: برای اجرای طرح امداد زمستانی، تمامی پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شامل ۵۲ پایگاه و یک پایگاه امداد هوایی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه بیش از ۳۵۰ نیروی عملیاتی اورژانس پیش‌بیمارستانی به صورت آماده‌باش کامل قرار دارند.

او افزود: برای اجرای این طرح، تمهیدات لازم در خصوص فراخوان نیرو‌های خارج از شیفت اورژانس برای مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما پیش‌بینی شده است.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری هم گفت: ۲۳ پایگاه امداد هلال احمر همراه با ۵۵۶ نیروی فعال استان برای اجرای طرح امداد زمستانی آماده باش هستند.

ایرج کیانی با اشاره به اینکه در هر پایگاه ۱۵۴ نفر نیروی امدادی فعال هستند، افزود: در هر شیفت پنج نفر نیروی امداد فعالیت دارند.

او ادامه داد: شیفیت نیرو‌های امداد در پایگاه‌های هلال احمر استان ۲۴ ساعت شیفت و ۴۸ ساعت استراحت است که در زمان بحران تمام نیرو‌های امدادی آماده باش کامل هستند.

کیانی اظهار داشت: هر پایگاه هلال احمر به یک خودروی نجات و یک آمبولانس مجهز است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار