فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: ۵ هزار و ۸۰۰ سفیر سلامت در قالب طرح شهید سلیمانی (غربالگری محله به محله) در سطح محلات استان هرمزگان فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: طرح شهید سلیمانی (غربالگری محله به محله) اکنون در ۵۳۴ محله استان اجرایی شده است و ۵ هزار و ۸۰۰ سفیر سلامت (۲۵۰۰ گروه) در سه بخش مراقبت، نظارت و حمایت در این طرح مشارکت می‌کنند.

سردار سالاری افزود: تامین داروی مورد نیاز بیماران، غربالگری شفاهی، جمع آوری کمک‌های مردمی، مشخص کردن افراد در معرض خطر و نیازمند و آسیب دیده از کرونا توسط  سفیران سلامت انجام می‌شود.

او با بیان اینکه توزیع کمک‌های مومنانه یکی از نکات برجسته اجرای طرح سردار سلیمانی است، افزود: خانواده‌هایی که از نظر اقتصادی ضعیف هستند و بیمار کرونایی دارند، با دریافت بسته‌های معیشتی و بهداشتی در دوران قرنطینه در منزل حمایت می‌شوند.


بیشتر بخوانید


فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: تیم‌های تشکیل شده با مراجعه خانه به خانه و گفت و گو با مردم، مبتلایان به کرونا را شناسایی می‌کنند و شرایط و نحوه قرنطینه را به آنان آموزش می‌دهند.

سردار سالاری افزود: مدیریت و کنترل اپیدمی، قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و پوشش حمایتی از گروه‌های در معرض خطر با راهبرد‌های تشدید نظارت بر شیوه نامه‌های بهداشتی و اعمال قانون از اهداف اجرای طرح شهید سلیمانی است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.