معاون استاندار سمنان گفت: تا ۱۰ روز آینده مشکلات حوزه آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب سرخه برطرف گردد و در صورت لزوم با کوتاهی مدیران انجام این فرایند برخورد جدی صورت می پذیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در شهرستان سرخه گفت: مشکل جاری شدن سیلاب در میدان ورودی غربی سرخه و انسداد مسیر در محور های مواصلاتی شهرستان و آبگرفتگی شهر ناشی از این مهم، با قید فوریت برطرف شود.

او افزود: امروز با اقدامات موثر به دنبال جلوگیری از بروز سیل بوده و دستگاه های اجرایی متولی امر نیز باید به دور از بهانه جویی با قید فوریت در این مساله ورو کنند.

فخری ادامه داد: برنامه اجرایی، عملیاتی و زمانبندی شده برای رفع این مشکل توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و با مدیریت شخص فرماندار و ورود جدی دستگاه های اجرایی متولی امر انجام و برعلیه هر یک از دستگاه های اجرایی که در این مسیر مخالفت کرده و کوتاهی ورزند، اعلام‌ جرم خواهد شد.

معاون امور عمرانی استاندار سمنان در پایان تاکید کرد: تیم اجرایی متشکل از دستگاه های متولی امر و مدیریت و نظارت دفتر فنی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برای حل مشکلات در حوزه آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب، هدایت صحیح آب از بالادست و لایروبی بندهای خاکی بالادست تشکیل و لازم است تا طی ۱۰ روز آینده مصوبات این جلسه اجرایی و در صورت کوتاهی برخورد جدی انجام می شود.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار