مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از اجرای موفق طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید و گاز مایع در منطقه شاهرود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اکبر عرب عامری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود  گفت: با استقرار میز خدمت در روستاهای دور افتاده شهرستان‌های بیارجمند و میامی و برخی دیگر از روستاهای شهرستاهای دامغان و مهدیشهر و تلاش نواحی و کارکنان بسیجی منطقه، ثبت نام حدود هفت هزار خانوار روستائی در سایت NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR انجام شد.

او ضمن تشکر از حمایت و تعامل سازنده مسئولان استانی و تلاش بی وقفه همکاران خود و همچنین همراهی خانوارها در اجرای موفق این طرح ملی افزود: هم اکنون، توزیع فرآورده از مرحله ثبت درخواست توسط متقاضی، بررسی و  تائید درخواست تا دریافت سوخت به صورت کاملا الکترونیکی انجام شده و خانوارها از طریق پوزهای مستقر در فروشندگی‌های معرفی شده نسبت به برداشت سهمیه خود اقدام می کنند.

عرب عامری ضمن بر شمردن آثار مثبت اجرای این طرح تاکید کرد: با توجه به اینکه زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لازم برای ثبت درخواست و توزیع الکترونیکی گازمایع و نفت سفید فراهم است خانوارهائی که در سامانه یاد شده ثبت نام نکرده‌اند، با مراجعه به  این سایت نسبت به ثبت نام و درخواست سوخت اقدام کرده، تا بتوانند سوخت مورد نیاز خود را با قیمت مصوب دولتی و از طریق دستگاه های کارت خوان نصب شده در فروشندگیها ، تاسیسات و  عاملیت های توزیع گاز مایع دریافت کنند.

او اظهار کرد: تامین، توزیع و ذخیره‌سازی مناسب سوخت به ویژه در مناطق سخت‌گذر استان انجام شده و کمبود و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار