فرماندار پاوه گفت:به علت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا این شهرستان میزبان گردشگران نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پرویز ایده ‌پورفرماندار پاوه گفت: ما فعلا میزبان توریست و گردشگر نیستیم واز شهروندان هم درخواست داریم تا تثبیت شرایط عادی به لحاظ شیوع کرونا از دعوت و پذیرفتن مسافر خودداری کنند.

او افزود: پاوه با توجه به توریستی بودن، میزبان گردشگران است که این  موضوع  سبب بالا رفتن میزان آلودگی شهرستان شد.

ایده پور گفت: با اعمال محدودیت‌ها از سوی ستاد ملی کرونایی، همکاری خوب مردم، تجار، کسبه و دستگاه‌های اجرایی در حال حاضر از وضعیت قرمز کرونا به نارنجی رسیده‌ایم.

فرماندار پاوه با ابراز  امیدواری از تداوم همکاری مردم تا ریشه‌کنی کووید ۱۹ گفت: محدودیت‌های ترددی همچنان ادامه دارد  و ما فعلا میزبان توریست و گردشگر نیستیم .

او در خصوص جبران خسارت کسبه هم تصریح کرد: هر بحرانی چارچوب خاص خود را دارد و عمدتا برای خروج از بحران و ترمیم آن، ستاد بحران کشور تصمیم می‌گیرد و با توجه به اینکه جزیی از کل هستیم، آنچه در مصوبات ستاد ملی کرونا باشد برای شهروند پیگیری خواهیم کرد.

ایده‌پور از رسانه‌های محلی، استانی، کشوری که در راستای آگاهی‌بخشی مردم  و همکاری با دستگاه‌های اجرایی قدم برداشته‌اند تشکر کرد و گفت: ناقل کرونا مردم هستند و تا مردم نخواهند زنجیره انتقال این بیماری قطع نمی‌شودبنابراین  باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

انتهای پیام/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.