مرادنیا گفت: پس از گذشت دو سال از دستور ساماندهی مرز باشماق مریوان در این زمینه کم کاری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در جلسه ساماندهی مبادلات مرزی استان کردستان در سنندج، با بیان اینکه یک سال از اجرای طرح ساماندهی مرز باشماق مریوان می‌گذرد، گفت: سال گذشته پس از سفر وزیر راه و شهرسازی به کردستان قرار بود کار بلافاصله آغاز شود، اما امروز می‌بینیم که همچنان در اول خط قرار داریم.

او افزود: هیچ عذر و بهانه‌ای برای این تعلل قابل قبول نیست و باید به گونه‌ای عمل می‌کردیم که اجرای طرح ساماندهی مرز باشماق مریوان امروز در حال اتمام بود نه اینکه هنوز از مشکلات شروع سخن بگوییم.

استاندار کردستان ادامه داد: وعده‌ای دولت داده و وزیر پیگیر این مسئله است و با توجه به اینکه دستور داده شده تمام امکانات و ماشین آلات راهداری پای این پروژه بیاید؛ اما پس از گذشته یک سال همچنان اتفاقی رخ نداده است.

مرادنیا با تاکید براینکه در پروژه ساماندهی مرز باشماق مریوان ما عملا عقب هستیم، باید پیمانکار پای کار بیاید، گفت: کسی نباید مانع شروع این پروژه شود و اگر کسی این کار را بکند حتما از راه‌های دیگر ورود می‌کنیم.

او بیان کرد: بیش از دو سال است که انبار‌های موجود در مرز باشماق مریوان را از یک شرکت خصوصی که آن‌ها را تصرف کرده بود، پس گرفتیم، اما تا امروز نتوانسته‌ایم کوچکترین بهره‌برداری از آن‌ها داشته باشیم.

استاندار کردستان گفت: فردی سال‌ها بدون هیچ مزاحمتی با در اختیار گرفتن انبار‌های مرز باشماق برای خود کسب درآمد می‌کرد که با تلاش‌های بسیار توانستیم، وی را خلا ید کنیم؛ اما بعد از دو سال همه همدیگر را نگاه می‌کنیم که منتظریم اتفاقی بیافتد، اما هیچ کاری نمی‌کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.