علی مبخوت بابت تعویض کادر فنی تیم ملی فوتبال امارات در بازه‌های کوتاه مدت بسیار ناراضی است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی مبخوت، ستاره تیم ملی فوتبال امارات، در مورد عملکرد نوسانی  بازیکنان تیم ملی این کشور در بازی‌های گذشته و رفتن پینتو سرمربی این تیم از امارات، انتقادات تندی کرد.  

مبخوت در مصاحبه خود با روزنامه الاتحاد اظهار کرد: اشتباه بزرگ از نظر من جدایی فن مارویک هلندی از تیم ملی بود، این اشتباهی بود که هزینه زیادی برای همه داشت، خصوصاً از آنجا که این مربی لیاقت این را داشت که فرصت کامل را بدست آورد و سابقه وی گویای همه چیز بود.

وی افزود: ممکن بود شرایط با فن مارویک بهتر شود، اما  اوضاع بدتر شد. طبیعی است که با تعویض سرمربی و  بی ثباتی ناشی از تغییرات زیاد روی نیمکت، باید منتظر این اتفاقات هم باشیم. ما به یک مربی باسابقه و با اندیشه نیاز داریم که می‌داند چگونه برنده شود و چگونه تیم را هدایت کند. من اعتراف می‌کنم در این مدت زمان  بد بودیم، اما تاکتیک پینتو هم در نوع خود عجیب بود و طی یک روز باید ۲ جلسه تمرینات تاکتیکی انجام می‌دادیم. اتفاقی که در هیچ تیم ملی دیده نمی‌شود.

فن مارویک هلندی، رودولفو اروابارینا، مربی الوصل و مهدی علی ایرانی برای هدایت تیم ملی فوتبال امارات شانس دارند. تیم امارات متحده عربی با تیم‌های ویتنام، مالزی و تایلند در امارات و برابر تیم ملی اندونزی در خارج از خانه در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ دیدار خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار