ماموران کلانتری ۱۳ باهنر شهرستان کرج یک نفر از سارقان لوازم خودرو را حین انجام سرقت دستگیر و در بازرسی از او تعداد زیادی اقلام سرقتی کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: ماموران کلانتری ۱۳ باهنر در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی متوجه شدند یک نفر در حال تخریب و باز کردن در خودرو‌های پارک شده داخل خیابان است که بلافاصله پس از مشاهده ماموران پا به فرار گذاشت.

او افزود: بلافاصله ماموران برای دستگیری متهم وارد عمل شدند و به تعقیب او پرداختند، اما او بدون توجه به دستور ایست پلیس به مسیر خود ادامه داد که در نهایت ماموران با سرعت عمل، نامبرده را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ گودرزی با بیان این که در بازرسی اولیه از متهم تعدادی لوازم خودرو و یک عدد سلاح سرد کشف شد، گفت: در ادامه ماموران به مخفیگاه سارق اعزام شدند و در بازرسی از محل اختفای او، تعداد زیادی لوازم خودرو شامل ضبط پخش، رینگ و لاستیک کشف را کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در بازجویی‌های اولیه، سارق به ۶ فقره سرقت لوازم خودرو اقرار کرد و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار