رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای طرح سراسری مقابله با قاچاق سوخت طی هفته گذشته در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ستاد جلال امینی رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه تدوینی سال ۹۹ و به منظور شناسایی و انهدام شبکه‌های قاچاق در حوزه سوخت، ششمین مرحله طرح برخورد با قاچاق سوخت (جاساز مخازن اضافی و غیراستاندارد خودروها) در هفته گذشته در سراسر کشور اجرا شد.

وی افزود: مجموع کشفیات فرآورده‌های نفتی در این طرح، ۲ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۱۵۲ لیتر به تفکیک نوع فرآورده شامل گازوئیل به مقدار یک میلیون و ۷۲۸ هزار و ۴۳ لیتر، بنزین ۱۸ هزار و ۸۰۰ لیتر، نفت سفید ۸۸ هزار و ۹۷۰ لیتر، نفت کوره ۴۰ هزار و ۴۰ لیتر و ارزش کشفیات مذکور بیش از ۱۳۶ میلیارد ریال است.


بیشتر بخوانید


رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: از ۱۲ هزار و ۶۱۹ دستگاه خودرو‌های کنترل شده ۴۹۶ خودروی متخلف توقیف، ۹۴۱ نفر دستگیر و ۴۸ عدد کارت سوخت کشف شد و در این رابطه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

سرهنگ ستاد امینی خاطرنشان کرد: تلاش این پلیس با اجرای طرح‌های عملیاتی و واپایشی در زمینه مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت اثر بخش بوده، لذا برخورد ریشه‌ای با قاچاق، مستلزم همکاری سایر سازمان‌های متولی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار