اعضای کمیته فنی هیات کشتی مازندران با حضور رییس هیات کشتی مازندران معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رضا سیم‌خواه، قاسم رضایی، هاشم میرزاده، سعید شیرزاد و مظفر فولادی در کشتی فرنگی و آیت واگذاری، رضا شاه منصوری، حسین‌کریمی، حامد میرعمادیان و امیر عباس گنجی در کشتی آزاد به‌عنوان اعضای جدید کمیته فنی هیات کشتی مازندران معرفی شدند.

عسکری محمدیان رییس هیات کشتی مازندران در مراسم معارفه اعضای کمیته فنی با اشاره به اینکه ایجاد وحدت و همدلی در سرلوحه کمیته فنی باشد، گفت: کشتی به من عزت داد و هرگونه نقد را تحمل خواهم کرد تا موجب سربلندی این ورزش در کشور و جهان باشیم.

او با بیان اینکه اعضای کمیته فنی هر کدام سختی‌های زیادی را تحمل کرده‌اند، افزود: هیج کاری به گذشته هیات هم ندارم و‌چون نمی‌توان همه را راضی نگه داشت نقد‌هایی به هیات وارد می‌شود که پذیرا هستم.

عسکری محمدیان گفت: حدود ۳۰ درصد مدال‌های المپیک تاریخ کشتی کشور برای مازندران است، برای همین کشتی مازندران بزرگ بوده و باید برای آن تلاش کنیم.

او افزود: اعضای کمیته فنی باید پای کار بیایند تا برای این ورزش کار‌های بزرگی انجام دهیم. به هیج وجه نباید بین کشتی فرنگی و آزاد تفاوتی ایجاد شود.

عسکری محمدیان گفت:‌نظرات کمیته فنی‌بدون کم و کاست در ورزش کشتی استان اجرایی خواهد شد و کمیته فنی نیز بدون هیج دغدغه‌ای به وظایف خود رسیدگی کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.