مدیرکل راه شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در قطعه دوم چهارخطه شهرکرد به شلمزار با مشکل آزادسازی اراضی کشاورزی مواجه هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: چهارخطه شهرکرد به شلمزار هم اینک از پیشرفت خوبی برخوردار شده است، اما در قطعه دوم این مسیر با مشکل آزادسازی اراضی کشاورزی مواجه هستیم.

او افزود: چهار خطه شهرکرد به شلمزار در دو قطعه در حال اجرا است که قطعه نخست از پیشرفت بین ۱۵ تا ۲۰ درصدی و قطعه دوم از پیشرفت ۳۰ درصدی برخوردار شده است.


بیشتر بخوانید


مقصودی طول قطعه نخست این محور از سه راهی خوزستان تا را سه راهی شمس‌آباد را ۱۴ کیلومتر اعلام و اضافه کرد: برای اجرای این قطعه ۴۴ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده و عملیات اجرایی آن از مردادماه امسال آغاز شده است.

او ادامه داد: در این قطعه بسیاری از پل‌ها و آبراهه‌های مسیر خاکبرداری شده و پیمانکار در حال فعالیت است.

مقصودی در ادامه به قطعه دوم این مسیر از سه‌راهی شمس‌آباد تا سه راهی امیرآباد اشاره کرد و گفت: در این قطعه پیمانکار تغییر کرده و پیمانکار جدید آغاز به کار کرده است و در حال حاضر از ۳۰ درصد پیشرفت برخوردار شده است.

او افزود: هفت کیلومتر از این قطعه ۱۳ کیلومتری در محدوده اراضی کشاورزی قرار دارد و تاکنون بسیاری از صاحبان این اراضی با آزادسازی آن موافقت نکرده‌اند که چنانچه این معارضات برطرف شود می‌توان روند اجرای طرح را با پیشرفت بهتری پیگیری کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار