مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط سرخ‌ها پیش از فینال آسیا صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین کنعانی زادگان، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ایران درباره آخرین وضعیت این تیم پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازی تیم‌های شرق آسیا را آنالیز کردیم که تیم‌های قدرتمندی هستند. تیمی که با پرسپولیس رو به رو می‌شود، شرایط خیلی خوبی دارد و با قدرت توانسته در مسابقات ظاهر شده و به فینال شرق آسیا برسد.

او افزود: ما فینالیست غرب آسیا هستیم و تقابل دو قطب شرق و غرب آسیا خیلی سخت است. امیدوارم بتوانیم با پیروزی از زمین بیرون بیاییم، زیرا شرایط پرسپولیس خیلی خوب است. روز گذشته بازی درون تیمی خوبی انجام دادیم و باید بگویم سطح این مسابقه از دیداری که باید با ذوب‌آهن انجام می‌دادیم سخت‌تر بود.

کنعانی زادگان ادامه داد: داور رسمی این بازی را قضاوت کرد و وضعیت خوب بود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه قول داده بود در صورت قهرمانی این تیم موهایش را می‌تراشد، توضیح داد: به قولی که داده ام باید عمل کنم و ان شاالله بازی فینال را ببریم.


بیشتر بخوانید


کنعانی زادگان درباره گلزنی مدافعان پرسپولیس در بازی‌های اخیر گفت: خط حمله قوی و خوبی داریم و نفرات خط دفاعی مان هم قدرت خود را کلین شیت کردن پرسپولیس نشان داده‌اند. قدرت خط دفاعی مان به دلیل دفاع تیمی خوب است و همه از دروازه‌بان، دفاع، هافبک و مهاجم خوب دفاع می‌کنند.

وی در پایان گفت: شجاع برای تیم ما خیلی زحمت کشیده و در این ۳-۴ سال توانست با پرسپولیس قهرمانی بیاورد و قهرمان آسیا شود. واقعا جای این بازیکن خالی است، اما می‌دانم برای قهرمانی ما دعا می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار