نفرات برتر جشنواره در خانه بمانیم آذربایجان شرقی از سوی هیات داوران معرفی و در آیینی با رعایت ضوابط بهداشتی از آنان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،در بخش انیمیشن جشنواره در خانه بمانیم بابک ناهیدی به عنوان نفر اول، محمد زارع جنان و رعنا واعظی به صورت مشترک به عنوان نفر دوم و اسماعیل ‌عباسی به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

در بخش موشن گرافی این جشنواره نیز علی اشرفی جو و هادی خان محمدی به صورت مشترک به عنوان نفر اول، فرشته علیزاده به عنوان نفر دوم و سمانه موفق به عنوان نفر سوم شناخته شدند.

در بخش نماهنگ  شرکت کننده حائز رتبه اول و دوم شناخته نشد و پریا هاشم پور به عنوان نفر سوم معرفی شد.

در بخش پوستر، ابراهیم معصومی به عنوان نفر اول، فرشته آرام بن به عنوان نفر دوم و عرفان غلامی به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

هیات داوران در بخش فیلم هیچ انتخابی نداشتند.

جشنواره در خانه بمانیم  توسط انجمن پویانمایی آذربایجان شرقی و در راستای آگاهی بخشی بیشتر به مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با همکاری اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و کانون فرهنگ و هنر و ادب تبریز در قالب‌های انیمیشن، موشن گرافیک، نماهنگ، فیلم و پوستر برگزار شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.