رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، از آغاز اجرای طرح امداد زمستانی اورژانس پیش‌بیمارستانی با توان ۵۳ پایگاه و بیش از ۳۵۰ نفر پرسنل در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد حیدری رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل زمستان و افزایش احتمال بروز حوادث جاده‌ای در گردنه‌های اصلی، برف گیر و حادثه خیز استان و لزوم اجرای طرح مشترک سلامت زمستانی بین ارگان‌های دخیل در امر امدادرسانی شامل پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، سازمان راهداری، جمعیت هلال احمر و اورژانس به منظور تسریع در امر خدمت رسانی به مصدومان و آسیب‌دیدگان و افزایش امنیت خاطر مسافران، طرح امداد زمستانی از امروز یکشنبه ۲۳ آذرماه آغاز شد و تا اسفند ماه امسال ادامه دارد.

او افزود: برای اجرای این طرح، تمهیدات لازم درخصوص فراخوان نیرو‌های خارج از شیفت اورژانس برای مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما پیش‌بینی شده است.


بیشتر بخوانید


حیدری اضافه کرد: در مدت اجرای این طرح تمامی پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شامل ۵۲ پایگاه و یک پایگاه امداد هوایی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه بیش از ۳۵۰ نیروی عملیاتی اورژانس پیش‌بیمارستانی به صورت آماده باش کامل قرار دارند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.