حمید کریمی، خیر کرجی است که ویدئوی تلاش‌های او و همراهانش برای تهیه مسکن یک زن و شوهر بی‌خانمان در فضای مجازی سر و صدا به‌پا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، چندی پیش حمید کریمی، رئیس مرکز نیکوکاری اصناف کرج با دیدن صحنه بی‌خانمانی یک زن و شوهر که فرزندی هم در راه داشتند به همراه سایر خیران کمر همت بستند تا نیکی را سرمایه کار خود کنند.

کمتر از ۲۴ ساعت خانه‌ای با رهن رایگان یک ساله در مرکز کرج، اسباب کامل منزل، سیسمونی فرزند در راه و مواد غذایی چند روز خانواده یاد شده تهیه و تامین شد.

در این بین یکی از رسانه‌های بیگانه در صفحه اینستاگرامی خود ویدئویی را منتشر و ادعا کرد که او وضعیت این خانواده را به اطلاع خیران کرج رسانده و این موج حمایت‌ها در پی انتشار خبر این رسانه بوده است.

حمید کریمی در واکنش به این موضوع به خبرنگار ما گفت: من با کمک یکی از دوستانم از وضعیت آن خانواده مطلع شدم و هیچ ارتباطی با رسانه‌های بیگانه نداشت.

او افزود: کمک‌های خیران اصناف از مدت‌ها پیش در حال انجام است این امور خیرخواهانه به‌صورت خودجوش انجام می‌شود.

رئیس مرکز نیکوکاری اصناف کرج با بیان این که هفته گذشته با همکاری خیران این مرکز، سپاه و ستاد دیه البرز، ۹۷ زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند، گفت: اصنافی‌ها نشان دادند که در اوج مشکلات اقتصادی پیش‌آمده براثر کرونا و تعطیلات کرونایی باز هم در کار خیر کم نمی‌گذارند.

او افزود: روز گذشته به کمک خیران اصناف به‌ویژه اتحادیه موبایل فروشان کرج، ۱۰۰ دستگاه تبلت به ارزش دومیلیارد و پانصد میلیون ریال بین دانش آموزان قشر آسیب‌پذیر کرج توزیع شد.

مرکز نیکوکاری اصناف کرج با هدف محرومیت‌زدایی از جامعه ایرانی و با محوریت خیران اصناف فعالیت خود را به‌طور رسمی از سال ۹۶ در حوزه‌های آزادی زندانیان غیرعمد؛ تهیه مسکن برای بی‌خانمان‌ها؛ توزیع غذای گرم، البسه و سایر تجهیزات مورد نیاز بین اقشار آسیب‌پذیر؛ کمک به بیماران کم‌بضاعت در پرداخت هزینه‌های درمان؛ پرداخت تسهیلات تحصیلی به خانواده‌های کم درآمد و... آغاز کرده‌است.

 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.