بر اساس گزارش کاربران بروزرسانی سیستم عامل گوشی های اپل باعث شده اعلان پیام ها در برنامه Messages ناپدید شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود آن که سیستم عامل iOS 14 مدتی است که به دست کاربران رسیده اما به نظر می‌آید که همچنان افراد زیادی مشکلات و باگ‌های نرم افزاری در آن پیدا می‌کنند. بر اساس گزارش‌های اعلام شده توسط کاربران، جدیدترین مشکل نرم افزاری سیستم عامل iOS 14 باعث می‌شود اعلان‌ پیام‌های مختلف ناپدید شوند.

این ایراد نرم افزاری باعث می‌شود کاربران پیام‌های ارسال شده را نبینند و موارد مهم را از دست بدهند. این مشکل در واقع توسط افرادی کشف شده که گوشی‌های آیفون ۱۲ داشته‌اند اما با گذر زمان کاربران بیشتری با گوشی‌های مختلف چنین ایرادی را گزارش داده‌اند.


بیشتر بخوانید


ارتباط مشکل جدید iOS 14 با ساعت‌های هوشمند اپل

ارتباط مشکل جدید iOS 14 با ساعت‌های هوشمند اپل

بر اساس اطلاعات منتشر شده به نظر می‌آید عموم افرادی که گوشی‌های خود را به جدیدترین نسخه سیستم عامل iOS 14 بروزرسانی کرده‌اند با مشکلات مذکور مواجه شده‌اند. نکته جالب در رابطه با این ایراد نرم افزاری آن است که افراد با استفاده از ساعت‌های هوشمند اپل می‌توانند اعلان پیام‌ها را بررسی کنند حتی اگر گوشی آن‌ها این اعلان‌ها را به نمایش نگذارد. برخی از کاربران همچنین اظهار داشته‌اند که پس از قطع کردن اتصال ساعت‌های هوشمند اپل از گوشی‌های این شرکت دیگر مشکل نرم افزاری مذکور را نداشته‌اند و تلفن همراه آن‌ها تمامی اعلان‌ها را به نمایش گذاشته است.

با این وجود همچنان علت اصلی عدم نمایش اعلان پیام‌ها در گوشی‌های مختلف مشخص نیست. با توجه به گزارش‌های صورت گرفته به نظر می‌آید ایراد نرم افزاری سیستم عامل iOS 14 تنها بر روی برنامه Messages تاثیر می‌گذارد و دیگر پیام‌رسان‌ها مشکلاتی را از خود نشان نداده‌اند. در حالی که گزارش‌ها حاکی از ایرادات عجیبی هستند اما به نظر می‌آید افرادی که از نرم افزار Messages استفاده نمی‌کنند جایی برای نگرانی ندارند. از آن جایی که برنامه Messages برای اپل از اهمیت بالایی برخوردار است انتظار می‌رود این شرکت هرچه سریع‌تر به مشکلات پیش آمده رسیدگی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار