نجار گفت: سازمان مدیریت بحران کمتر شناخته شده و نگاه عامه مردم و خیلی از مسئولان این است که وقتی حادثه‌ای اتفاق می‌افتد باید در صحنه حضور داشته باشیم.

نقش سازمان مدیریت بحران را اشتباه فهمیدندبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در نشست امضا تفاهم نامه بین سازمان مدیریت بحران و سازمان نقشه برداری بیان کرد: سازمان مدیریت بحران حتی یک بیل هم ندارد! این نهاد کمتر شناخته شده است؛ نگاه عامه مردم و خیلی از مسئولان این است که وقتی حادثه ای اتفاق می افتد باید در صحنه حضور داشته باشیم و خیلی اشرافی به وظایف دقیق این سازمان ندارند.

وی گفت: سازمان ما در وهله اول،با کمک شورای عالی مدیریت بحران کشور، سیاست گذار است.

نجار ضمن گلایه از نبود نگاه فرابخشی در دستگاه های اجرایی کشور، ادامه داد: وظیفه دیگر ما هماهنگی بین ظرفیت های کشور برای مدیریت بحران است؛ خودمان هیچ امکاناتی نداریم، حتی یک بیل هم نداریم!

نقش سازمان مدیریت بحران را اشتباه فهمیدند

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: ماموریت دیگر ما حمایت است به این معنا که هر جا که نیاز بود با استفاده از ظرفیت های قانونی حمایت خود را شامل حال سازمان های دیگر کنیم.

وی اظهار کرد: ماموریت آخر ما نظارت است که در قانون مدیریت بحران به صراحت ذکر شده است.

نجار گفت: با هزینه ای بسیار کمتر از آنچه که بعد سیل سال گذشته انجام دادیم، می توانستیم با صرف آن در اقدامات قبلی از آن پیشگیری کنیم، هرچند خیلی می گویند این را نباید جایی بگوییم!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
الان همه مردند یکی از کرونا یکی از سیل یکی از بیکاری یکی از گرسنگی و...
آخرین اخبار