دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز توانست رتبه سرآمد را در بین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور کسب کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طبق گزارش معاون توسعه مدیریت و منابع، با توجه به ثبت میزان پیشرفت فعالیت‌ها و بارگزاری مستندات مربوطه در سامانه پایش برنامه عملیاتی، میزان تحقق برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال ۱۳۹۸ در سامانه پایش برنامه عملیاتی ۹۷ و ۰.۴ درصد بوده و این دانشگاه، رتبه سرآمد را در بین دانشگاه و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور کسب کرده  است.

بر اساس برنامه این معاونت، سالانه از سوی وزارت بهداشت، برنامه‌های عملیاتی مشترکی برای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور تعریف می‌شود که در پایان، میزان تعهد دانشگاه‌ها به تحقق اهداف برنامه‌های مشترک، مورد ارزیابی قرار گرفته و رتبه سرآمد، به دانشگاه یا دانشکده‌ای که بالاترین میزان تعهد را داشته باشد، تعلق می‌گیرد.


بیشتر بخوانید

دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ردیف دانشگاه‌های معتبر قرار گرفت


سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی طی پیامی از تلاش‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و تمامی دست اندر کاران قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی جندی شاپور اهواز

بدین وسیله از تلاش‌های شما و همکاران در تحقق اهداف برنامه عملیاتی مشترک دانشگاه و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور در سال ۹۸ قدردانی نموده و موفقیت و سربلندی روزافزون شما را در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، به ویژه خدمت موثر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.