صدراعظم نوری گفت:اصلاح نقاط نیازمند اصلاح مجدد و آنهایی که به اقدامات فنی احتیاج دارند در دستور کار قرار گرفته است.

زهرا صدراعظم نوری، رییس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که برای آمادگی شهر تهران جهت جلوگیری از وقوع سیلاب‌های احتمالی چه اقداماتی انجام گرفته است اظهار کرد:برای جلوگیری از  وقوع سیلاب‌های احتمالی، شهرداری تهران لایروبی  مسیل‌ها، کانال‌ها و نهرهای سطح شهر تهران را  انجام داده است. 

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که برای نقاط  نیازمند اصلاح مجدد و آنهایی که به اقدامات فنی احتیاج دارند چه اقداماتی انجام شده است گفت‌: برای بهسازی بهتر، تمام این نقاط در شهر تهران شناسایی شده‌اند و با اولویت بندی در برنامه قرار گرفته‌اند.

وی افزود: این نقاط می‌توانند منجر به بروز آبگرفتگی و در ادامه وقوع سیلاب‌ها شوند، اما در حال حاضر شناسایی شده‌اند و نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام شده است.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که بر اثر باران‌های اخیر چقدر از شهر تهران دچار آبگرفتگی شده‌ است گفت: خوشبختانه علی‌رغم بارندگی‌های شدیدی که رخ داد اما تاکنون شاهد آبگرفتگی و سیلاب نبوده‌ایم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امسال هیچ نگرانی وجود ندارد و تمام نیروها در حالت آماده باش هستند و  با ارتباط تنگاتنگی که با سازمان هواشناسی بوجود آمده است وضعیت هوا به صورت مرتب پایش می‌شود و نیروها آماده باش هستند. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۳۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
احسنت آفرین صد آفرین هزارو سیصد آفرین ... ، همه مسئولان شهر هایی که سیل شهر هاشون گرفته یاد بگیرن .
والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار