مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۸ ماهه نخست امسال ۳۶۵ واحد مسکن ویژه مددجویان ساکن روستا‌های استان احداث شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه طرح نوسازی و بهسازی مسکن روستایی با هدف تأمین مسکن مقاوم، ایمن و براساس اصول نظام مهندسی یکی از مهم‌ترین طرح‌های روستایی است اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۰ واحد مسکن نیز ویژه مددجویان ساکن شهر‌ها احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

او افزود: طی ۸ ماهه نخست امسال نیز ۳۶۵ واحد مسکن ویژه مددجویان ساکن روستا‌های استان احداث شد.


بیشتر بخوانید


ملک پور با اشاره به احداث مسکن در روستا‌های مناطق محروم و صعب‌العبور استان اضافه کرد: چهار واحد مسکن روستایی نیز با کمک خیران در مناطق صعب‌العبور استان احداث شده است.

او تعمیرات کلی و جزئی واحد‌های مسکونی را از دیگر رویکرد‌های این نهاد عنوان و مطرح کرد: ۲۸۰ واحد مسکن روستایی و ۱۱۱ واحد مسکن شهری نیز به صورت جزئی و کلی تعمیر و در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قرار گرفته است.

ملک پور با اشاره به خرید مسکن در مناطق شهری ویژه مددجویان این نهاد ادامه داد: طی این مدت هفت واحد مسکن نیز برای مددجویان خریداری شده است.

او ضمن اشاره به تکمیل واحد‌های مسکونی در مناطق روستایی با مشارکت خیران گفت: واحد‌های مسکونی نیمه‌تمام در روستا‌های سرتنگ محمودی و روستای لندی نیز با مشارکت خیران در حال تکمیل و بهره‌برداری هستند.

ملک پور بابیان اینکه مسکن از نیاز‌های اساسی هر خانواده‌ای است و زمینه خودکفایی مددجویان را فراهم می‌کند بیان کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند در راستای مشارکت به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار