رئیس‌جمهور آمریکا در جریان تحقیقات درباره پسر رقیب انتخاباتیش، از عملکرد دادستان کل این کشور انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا، با اشاره به پرونده «هانتر بایدن» فرزند جو بایدن، رقیب دموکراتش در انتخابات سال جاری، از عملکرد دادستان کل کشورش انتقاد کرد.

ترامپ با بیان آنکه «ویلیام‌بار» دادستان کل آمریکا از پرونده هانتر بایدن آگاه بوده و تلاش کرده تا در بحبوحه انتخابات آن را عیان نکند، گفت: «رفتار بار ناامیدکننده است.»

گزارش‌های وال استریت ژورنال نیز حاکی از آن است که ویلیام‌بار از یک سال گذشته از پرونده هانتر بایدن باخبر بوده اما درباره آن صحبتی نکرده است.

اکنون دونالد ترامپ در واکنش به این گزارش‌ها در پیامی توییتری نوشت: «اگر جو بایدن به روی کار بیاید هیچ یک از پرونده‌های خود و پسرش هانتر به سرانجامی نخواهد رسید.»

در ادامه نیز او نوشت: «ویلیام‌بار که کاری نخواهد کرد و بایدن باعث می‌شود به طور کل این پرونده از میان برود.»

«رودی جولیانی» وکیل «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور کنونی و رقیب بایدن، مدتی پیش گفته بود که دموکرات‌ها می‌توانند از اطلاعات مربوط به فساد مالی هانتر بایدن، پسر معاون سابق رئیس‌جمهور، برای فشار به پدرش استفاده کنند.

به تازگی «تام کاتن» سناتور ایالت آرکانزاس آمریکا، در مصاحبه خود با شبکه فاکس نیوز خواستار تحقیقات درباره پرونده هانتر بایدن شد و گفت: «خانواده بایدن زیر سایه او پنجاه سال به تجارت پرداختند و به نظرم اکنون با رسیدن او به بالاترین مقام در سرزمین ما هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار