مدیرکل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی البرز گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کل کشور نرخ بیکاری در البرز روند کاهشی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،حسین فلاح نژاد، مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی البرز گفت: با توجه به  شیوع ویروس کرونا در کل کشور نرخ بیکاری در البرز روند کاهشی داشته است .

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی البرز افزود: نرخ بیکاری در تابستان سال ۹۹ به میزان ۱۲.۴ در صد رسیده که این عدد در بهار ۹۹ به میزان ۱۲.۳ درصد بود و در مقایسه با نرخ بیکاری در بهار وتابستان ۹۸ عملکرد استان بسیار مطلوب بوده است.

  فلاح نژاد گفت: نرخ مشارکت اقتصادی نیز در تابستان ۹۹ با میزان ۴۱.۸ درصد نسبت به بهار سال ۹۹ افزایش نشان می‌دهد.

 او در ادامه با اعلام سهم اشتغال در بخش‌های عمده اقتصادی استان افزود: درصد سهم اشتغال در بخش‌های عمده اقتصادی در البرز در کشاورزی ۳.۸ درصد ودر صنعت ۴۰.۹ درصد و در خدمات ۵۵.۳ درصد رسیده که در حوزه صنعت البرز دارای جایگاه پنجم و در خدمات رتبه چهارم کشور را داریم.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی البرز در ادامه به عملکرد این اداره کل در حوزه مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: برای این حوزه در استان مبلغ ۵ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان است و تاکنون کل این مبلغ به تفکیک شهرستان‌ها اختصاص یافته است.

انتهای پیام / ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.